Trippelstevne på Jæren

Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har sagt og skrevet «de gale har det godt» 🙂 Og vi lever stadig opp til det. Denne helgen var intet unntak. Fredags formiddag kjørte Mr Evensen og meg bortover til Sandnes og Linda & Mariann kom noen timer senere. Bare en liten kjøretur på 7 timer 🙂 en vei!

Lørdagen startet vi med H1 og Liz var ultrahøy! Hun rev så vanvittig mye at jeg faktisk disket oss med vilje (hun løp utenom det siste hindret). Jeg orket ikke ett resultat med 50 feil…

Lørdag AG2. Debuten vår i AG2 ble belønnet med en 3. plass 🙂 Ble en del feil her og men heldigvis bare 1 riv.  

 

 

Lørdags ettermiddag tok vi oss en tur på Solastranden, og det er nesten verd å ta den lange turen til Stavanger bare for å få seg noen timer på den stranden. Det er ufattelig vakkert der og ett lys som kan sette deg helt ut. Dessverre så er sanden der så finkornet at jeg ikke tok sjangsen på å ta med kameraet mitt der. Må finne en løsning på det, noen som har ett forslag?

Søndag AG2 første løp. Jeg husker faktisk ikke hva det var vi disket på… 

Søndag H1 første løp. Vi disker på at jeg ikke har sjangs til å nå opp for å sende henne over det øverste hoppet hun egentlig skulle ta. Utfordringen var at man måtte være tilstede ved starten før pølsen for å få med den første svingen. Jeg tror ikke det var noen med raske hunder som klarte den utfordingen i banen. 

Søndag AG2 andre løp.  Jeg ble hengene bak henne og klarer idiotisk nok å sende henne inn i feil rørinngang (nest siste hinder).

Søndag H1 andre løp. Liz hoppet gjennom rammen på hjulet!!! Det har vel omtrent aldri skjedd … Og dermed snøt hun oss for det siste nappet. Tja ja, man kan jo bare le av det 🙂 

 

Mie har kjedet seg i helgen og har brukt tiden til litt problemløsning; Nå kan hun åpne glidelåsen på tøyburet sitt fra innsiden pluss glidelåsen på Liz sitt bur fra utsiden …. 🙂 !!

 

Alt i alt har det vært en flott helg sammen med gode venner 🙂

8 kommentarer om “Trippelstevne på Jæren

  1. Nei men Nina da- nå var jeg jo sikker på å lese om et vinnerløp igjen. Uansett så skjønner jeg at dere har hatt en fin tur.

    Og så tips til neste strand tur Ewa-marine (undervannshus) .. gleder meg til å se bilder..

  2. Mye bra her, Nina 🙂 fortsett den gode jobbingen du gjør med Liz 🙂 gleder meg til å se dere i Askim

  3. Debuten i AG2 fortjener da absolutt gratulasjoner og klapp på skulderen. Og Mie – vet du, hun er noe mer enn hund.

Legg igjen en kommentar