Mie ble BIR og tok CERT på Moss HK sin utstilling i dag

Og ja – jeg ble særdeles lykkelig og herlig overrasket 🙂 Klart man drømmer om å gjøre det bra – men FYTT I så gøy det er å få slike resultater.

Jeg vet jo med mer enn 100% overbevisning av jeg har verdens vakreste hunder men det er jo knallmorsomt at en eksteriørdommer er enig da. Vi ble bedømt av Nils Molin og han gav Mie følgende kritikk: «Utmerket helhet, mycket vakkert og feminint uttrykk. Utfyllt neseparti, utmerket stopp, korrekte ører. Velkroppet men noe lang i lenden. Mycket bra vinkler og bein. Ei i full pels»

Så jeg var lykkelig da vi gikk ut av Unghundklassen med 1. og CK. Og jeg skjønner at vi må inn igjen for å bli bedømt i beste tispe-klassen.

Jepp, vi er klar 🙂 Og så bare skjer ting, vi blir Beste Tispe og så skal vi bedømmes videre med en gang mot beste hanhund … hehe, jeg var noe forvirret da og fanget av begivenhetene. Vel, hannhunden kommer inn, vi blir bedømt og MIE BLE BIR MED CERT 🙂 Jeg trodde jeg skulle dååååne – 🙂 🙂 🙂 Snakk om å bli positivt overrasket 🙂

 

🙂 🙂

Jeg vet desverre ikke navnet på BIM-vinneren; noen som kan hjelpe meg?

Og så var det bare å veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeente på gruppebedømmingen. Og vi ventet og ventet i hele 4 timer – kaldt og vått var det også. Men men. Annika var snill og vente sammen med meg, men hun hadde jo strengt tatt ikke noe valg siden vi kjørte sammen 😉

Vi ble desverre ikke plassert i gruppen men det hadde jeg heller ingen illusjoner om at ville skje. Det er veldig sjelden at Papilloner blir plassert  i gruppen.

Tusen takk til HildeR for at du tok bilder for meg!

14 kommentarer om “Mie ble BIR og tok CERT på Moss HK sin utstilling i dag

  1. GRATULERER!!!!!!:):)
    Nå skal du vel snart kombinere utstilling og agility – for å få litt mer å konsentrere deg om i løpet av en dag? 🙂 GRATTIS igjen.

  2. Ser for meg gliset ditt ja. 🙂 Utrolig bra Nina- og selvfølgelig vant hun.
    Ser dog ikke helt for meg at du kommer til å prioritere utstilling foran Agility- men tenker hun skal bli NUCH også før du gir deg.. Grattis;)

  3. Gratulerer!!! Herlig uttrykk på deg! Ser nå for meg 23 løp i løpet av en helg + utstilling i tillegg 🙂

  4. Gratulerer med cert og BIR!!! Der ser du, det er gøy med utstillinger også 🙂
    Sandra trener slalåm på harde livet… Vi føler absolutt presset nå.

  5. Gratulerer, kjempegøy!!! Det er tydeligvis ikke bare på agilitybanen dere gjør det bra!!

Legg igjen en kommentar